March 18, 2014

Hot Yoga (Bikram Yoga) deneyimi

  No comments    
categories: 

Sicak yoga, hep denemek istedigim birseydi. Gectigimiz hafta ise bir sabah uyandigimda sanki ruyamda gormus gibi bilgisayar basina gecer gecmez Istanbul'da nerelerde yapiliyor diye kisa bir arastirma yaptim. Iki adrese ulastim: biri Kalamis'ta, digeri ise Etiler'de. Hot Yoga Istanbul, Anadolu Yakasi'nda oldugum icin yeri itibariyle benim icin uygun olan. Sitesinde kisa bir tur attiktan sonra o gunku ilk derse gitmeye karar vermistim bile. Baslangic icin 2 hafta sinirsiz bir teklifleri var, 60 TL.

Birkac saat icinde studyodaydim ve bayildim! Yoga studyolarini her zaman cok sevmisimdir, ama burasi ferah, temiz ve fazlasiyla sevimli. 38 dereceye isitilmis studyoda, 75 Dakikalik Vinyasa dersinden sonra vucudumda ne kadar toksin varsa attim sanirim ve kendimi super hissediyordum. Yoga cok yavas hareketlerle yapilmasina ragmen kaslari inanilmaz calistirip yoruyor bence (Veya ben yeni basladigim icin olabilir, zamanla vucut alisacaktir). Birkac saat sonra ise 75 dakikalik Hot A dersi var - bugun de harika hissetme gunu!

0 comments:

Post a Comment