November 17, 2014

Fujifilm Turkiye Ile Sokak Fotografciligi Atolyesi'nde Kadikoy'u Alt Ust Ettik

  2 comments    
categories: ,

Cuma gunku postta, haftasonu Fujifilm'in bir etkinligine katilacagimizi yazmistim. Facebook'ta alakasiz bir sekilde sponsor bir posttan karsima ciktiginda haberim oldu bu aktiviteden ve hemen atladim, cunku hem Fujifilm makinalarini hic tanimiyorum ve denemedim, hem de Kadikoy'u oldum olasi fotograf icin cok guzel bulmusumdur. Hah dedim, firsat bu firsat; Pazar deyip tembellik yapma ve kalk git. Fotografla ugrastigim yillar icinde hic katilmadigim turden, cok da keyifli bir etkinlik oldu ve yuzlerce harika fotograf cikti. 

Etkinligin detayina gelecek olursam, Kadikoy'deki Fujifilm Shop'ta bulusup, temizlenmis sarjlari doldurulmus makina ve lenslerden birer adet kapiyorsunuz ve yaninizda getirdiginiz SD karti makinaya taktiginiz gibi gune hazirsiniz. Eksik hatirlamiyorsam, hepsi de retro tasarimli olan X-T1, X-E2, X-E1 modelleri ve cesit cesit lensler vardi. X-T1 digerlerine gore daha ileri bir makina ve bana kalirsa kullanimi DSLR'a kiyasla analog makinayi daha cok andiriyor. Gune baslarken makinalarla ve programla ilgili bilgi alip egitmenlerimizi tanidik, cekim icin cayimizi icip enerjimizi aldik. Kameralarin menuleri ve ayarlari oldukca kolay ve kullanisli, ayarlara hakim oldukca cekilen fotograflar da cok daha guzellesiyor. Teknik inceleme yapmak istemiyorum ama Canon ve Nikon'cu biri olarak Fuji makinalardan da fazlasiyla etkilendigimi soylemem gerek! Vizor'den gordugum goruntu, ne Canon ne Nikon'da var, hala sebebini anlamis degilim!

Fujifilm Turkiye ekibinin organize ettigi bu ucretsiz egitim bence ekipmani tanimak ve denemek icin sahane bir pazarlama etkinligiydi ve gercekten cok keyifliydi. Emeklerine saglik arkadaslarin, etkinligin baska bir yerde tekrari oldugunda yeniden katilmak icin kendi aramizda konustuk bile! Neyse, az laf, cok fotograf olsun bu post. Ve son olarak, fotografla ilgileniyorsaniz, Fujifilm'i merak ediyorsaniz, takip edin ve kacirmayin derim, makinalar sizi sasirtacak!

2 comments:

  1. Vışşşşşş fotoğrafları çok beğendim ben de mi bir makina alıp amatörce uğraşsam acaba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vallahi bir daha baktim da, biz cektik diye de demiyorum ama fotograflar gercekten cok guzel :)
      Bir etkinliklerini yakalayip test etmeni oneririm :)

      Delete