April 10, 2012

NELER VAR, NELER YOK?

  No comments    
categories: 
Gectigimiz haftanin ikinci yarisini Trakya Bolgesi'nde gecirmis olmam ve haftasonu da ailemi Istanbul'da misafir etmekte oldugum icin, istemsiz de olsa, bir mesafe girdi aramiza blog. Olsun, arayi kapatmak kolay. Ailemi cok ozlemistim, gelmeleri harika oldu. Sansimizdan haftasonu hava muhtesemdi, boylelikle kisa pantolon ve corapsiz giyilen babet mevsimine bu haftasonu itibariyle gecmis bulundum! (Tahtaya vuracaktim, ama bahar mevsiminin dengesizligi dun gece itibariyle yeniden yuzunu gosterdi. Lanet olsun!)

Neler oldu?
1) Sonunda yeniden bir gardenyam oldu - hatta bugun ilk cicegini acti; evim muhtesem kokuyor!
2) Ikea'da istedigim gibi bir calisma masasi olmadigini ogrendim = yeni mobilya/spotcular ogrenmem lazim.
3) 750 km kadar yol yapilan Trakya seyahati, sonrasinda ise haftasonu cekilen Istanbul trafigi dolayisiyla, bir sure herhangi bir araca binmeyi reddediyorum.
4) Annemin Ankara'da yapip getirdigi kocaman kekin neredeyse tamamini yemis bulunuyorum! Aman Allah'im!!!


Nelere karar verdim:
1) Abur cubur yemeyi ve mumkunse sekeri (en azindan bir sure) kesmeye;
2) Photoshop kullanmayi bir an evvel ogrenmem gerektigine;
3) Zaman yonetimi ile ilgili bilgilenmeye.

Neyi sevdim:

{Hakli; verin bize pirlantalarimizi. Hemen.}

Iyi haftalar!



0 comments:

Post a Comment