February 12, 2014

Nerede Kalmistik?

  No comments    
categories: ,
Ocak ayinin son haftasinda, buyuk bir kararla 3 yillik kurumsal calisan rolumden ayrilmaya karar verdim. Hem toplumun bana, hem de benim kendime cizdigim standart rotanin disinda olmaya, biraz tempoyu dusurup yapabileceklerime ve yapmak istediklerime sakince bakmaya ve gercekten yaptigim seylerin beni mutlu edip etmedigini ve bir fayda yaratip yaratmadigini sorgulamaya karar verdim.
Gunun sonunda kendime donup baktigimda, sadece maddi bir fayda degil, bambaska seyler yaratmis olmayi istiyorum.

Dolayisiyla, oldukca farkli bir seruvene adim atmis bulunuyorum.
Heyecanliyim, merakliyim, mutluyum!

Istanbul'da 3 yildir yasiyorum; iki gun once, ilk kez oglen saatinde sahildeydim saniyorum - ve kelimelerle anlatamayacagim kadar guzeldi! Biraz nefes almak cok iyi gelecek, belli.


Okudugum bir kitapta, asagidaki sorular var:
* Yaptigin isten doyum aliyor musun?
* Uretken ve yaratici misin?
* Kendine ve cevrene yararli misin?
* Mutlu ve gelistirici bir iliski icinde olup bunu surdurebiliyor musun?
* Bedeninin sagligina onem veriyor musun?
* Var olan yeteneklerini kullaniyor musun?
* 'Olmayan yeteneklerini' bile kazanmak icin caba gosteriyor musun?
* Daima olabileceginin en iyisi olmaya ozen gosteriyor musun?
* Kendine, baskalarina ve tum yasama saygili bir kisi misin?

Peki, kac tane "evet"in var?

0 comments:

Post a Comment