October 16, 2014

Dugun Anisi - Parmak Boyali Tablo

  4 comments    
categories: ,
Evlenecegimi duydugunda, annemin arkadaslarindan sevgili Saliha Abla, el becerilerini konusturup benim icin birsey yapmak istedigini soylemis, annem de bana sormustu. Resim, fotograf, DIY pek cok proje, taki, orgu ve daha belki benim bile bilmedigim bircok konuda oyle becerikli ki, benim anlatimimla olmayacagi icin gormenizi tercih ederim. 

Dugunumuzde, misafirlerimizden bir ani kalmasi icin birsey olmasini isteyip internette arastirma yaptigimda, insanlarin yeni evli cifte kucuk notlar yazip bir kutuya attiklarini, t-shirte veya battaniyeye imza attiklarini, polaroid fotograf cektirip dugun sahibine biraktiklarini ve birkac ornegi daha gormustum. Aralarinda en cok hosuma giden ise, bir agacin yapraklarini temsilen misafirlerin parmak boyasi veya imza attiklari bir tablo olmustu. Saliha Abla'ya tarif edip ornek bir fotograf gondermemle birlikte, birkac gun sonra kocaman bir tuvale cizilmis bir agaci gormem bir oldu. Kokleri saglam, kocaman govdeli harika bir agacimiz vardi artik dugunde misafirlerimizin bir iz birakmasi icin. 

Bir sovalenin uzerine yerlestirip yanina da parmak boyalarini koyduk ve dugunden sonra yukaridaki gibi harika bir tablomuz oldu; dun itibariyle de basucumuza yerlesti. O kadar hosuma gitti ki, ikide birde yatak odasina gidip bakiyorum. Dugun gunu o kadar hizli geciyor ki, geriye hatira olarak ne kalirsa o kadar guzel bence!

{Dugunuzde veya baska bir kutlamanizda boyle bir ani tablosu isterseniz, Saliha Abla'nin iletisim bilgilerini paylasmaktan mutlu olurum.}


4 comments:

  1. Çok anlamlı olmuş! Bir gün düğün yapacak olursam, bu fikri kesin değerlendirmeliyim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Ersin, kesinlikle cok guzel bir ani. Dugunde de tabloyla fotograf cektirenlerin guzel fotograflarini sonradan gormek de ekstrasi :)

      Delete
  2. Ne güzel bir fikir! Fikri bulan sana, hayallerini gerçekleştiren Saliha Abla'ya, hem de boyalardan korkmayıp tuvali renklendiren konuklara tebrikleeeerr.. demek istiyorum :) Ben sizin düğüne gelsem tuvalin başından kalkmaz tüm düğünü kaçırırdım sanıyorum :D

    Son olarak da ömür boyu mutluluklar dileyerek yorumumu noktalıyorum :) ( Gereksiz detay: 20 Eylül'ü görünce saçma bir şekilde heyecanlandım! O gün benim de doğum günüm :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yorumun icin cok tesekkurler, tebrik icin de! :)
      Sonradan izledigimiz dugun videosunda pek cok kisinin tablonun basinda epey bir kaldigini fark ettik zaten. Kucuk seyler bazen cok guzel anilar yaratiyor hakkaten.
      Gecmis dogumgunun kutlu olsun bu arada da, nice guzel yaslara!

      Delete