July 7, 2014

Bir yaz sporu olarak: Badmington

  No comments    
categories: 
Aksamustu sahile gitmek havalar isinmaya basladigi andan itibaren Istanbul'daki favori aktivitelerimden. Hem temiz hava almak, denizde huzur bulmak, hem de spor yapmak icin super bir bahane bence. Simdiye kadar sahile hep yuruyus yapmaya gidiyordum, ama aklimda son zamanlarda cocuklugumun favori aktivitelerinden badminton ve frizbi vardi. Gecenlerde bir spor magazasindan badminton raketlerini kapmamla birlikte, tekrar sahalara donusumu ilan ediyorum! 
Raketler ikili satiliyor, genelde de yaninda 3 adet topuyla birlikte. Benim aldigim marka hangisiydi hatirlayamiyorum, ama ya Wilson gibi daha profesyonel bir set, ya da daha amator ama yaz boyu hevesinizi tatmin edecek bir set alabilirsiniz. 2 raket ve 3 topluk seti ben 28.50 TL'ye aldim. Voleybol topundan bile daha ucuz saniyorum ve muthis keyifli bir aktivite. 
Acaip hareket ettiren ve kaslarinizi calistiran bir spor, kilonuza bagli olarak ise saatte de 250-400 arasinda kalori yakmak mumkun! Bir de soylemeden gecmeyim, oyle onden bir bilgi ve beceri de gerektirmiyor. 
Sahile bekleriiz! 

0 comments:

Post a Comment