July 14, 2014

Haftanin Notlari

  No comments    
categories: , ,
Baris'la tanistiktan sonra aldigim kilolari, dugune 68 gun kalmis olmasindan dolayi acilen verme derdine dustum malesef. Ebru'nun tavsiyesi uzerine 3 gunluk yesil elma diyetine giristim (Kahvaltida normal ogun yeyip gunun geri kalani elma - ben bir de yogurt/ayran tukettim). Bugun ucuncu gun ve her yer yesermeye basladi benim icin. En sevdigim meyvadir kendisi. Hatta en sevdigim yiyeceklerden biri. Ama 3 gun ust uste yemek de cok baydi ne yalan soyleyeyim. Faydasi olur da kilo verir miyim bilmiyorum ama vucuduma iyi bir detoks oldu sanirim en azindan. 

Yillardir Pink Martini konserine gitmek icin hoplar dururum ama niyeyse hic denk getirip de gidememistim. Yarin Pink Martini ve bir de o yetmezmis gibi Buika'yla beraber sahne alacagi konsere gidiyoruz! Boylesine super bir konser artik kacamazdi! Cok heycanliyim!

Bu da balkon manzaramiz ve IKEA'dan alinan gunes enerjisiyle calisan kirmizi fenerimiz. Su siralar Istanbul'un kavurucu sicagi ve neminden kacmak icin bizim balkon ideal. Fotografin kalitesi cok kotu biliyorum ama amacin o fenere vurgu yapmak! :) 
Her daim pufur pufur bir esinti. Bir de o kirmizi fener gelince, su anda balkon benim icin vazgecilmez oldu. Bu fener askimi nasil anlatsam bilemiyorum; dugunde de her yeri onlarla susleyecegiz zaten!

0 comments:

Post a Comment