July 3, 2014

The Fault In Our Stars

  No comments    
categories: ,
Aysegul'le ara ara birbirimize kitap, film ve dizi tavsiyesi veririz. 'Bak sunu okuyorum, soyle heyecanli', 'komedi izleyesim var, ne izleyim?', 'hic dizi takip edemedim, kaptirip gidecegim bi seri soylesene', gibi pek cok sekilde birkac haftalik duzende guncelleme yapiyoruz diyebilirim. 

En son konustugumuzda, John Green'in The Fault In Our Stars'ini bitirmisti, ardindan hemen ben de kosup aldim. 'Yanina da bir kutu selpak al' demisti bu arada, ben de size soylemis olayim :) 

Kitaba kaptirmis vaziyette son gunlerde hep elimde gezdim ve sonlarina yaklasmistim. Filmi gelsin gidelim diye hoplayip dururken, dun aksam sinemaya gittigimizde gelmis oldugunu gorduk ve kitabi bitirmeye sabredemeden filmine girdik Baris'la. Artik hikayenin sonunu da biliyorum, ama bildigim icin kitabi okumayacagim diye birsey yok tabii. Kitapta Hazel'in dusuncelerini cok farkli ve detayli sekilde ogreniyorsunuz, film o detayi haliyle veremiyor. Uyarlamalar zaten ne kadar iyi olursa olsun, ben kitabi her turlu okuma taraftariyim.

Bir yandan iki gencin birbirlerine asik oluslarina tanik olur ve iciniz simsicak olurken, bir yandan da bence muthis bir farkindalik yaratan ve zaman zaman kaskati kesilmenizi saglayan bir hikaye. Hem kendilerinin, hem ailelerinin hayatlarinin mucadelesi ve yonu onlar icin daha cocukken cizilmis. Daha fazla detay vermek istemiyorum, ama mutlaka izlemenizi veya okumanizi oneririm. 


0 comments:

Post a Comment