February 24, 2015

Belated Resolution for 2015!

  No comments    
categories: , , ,
Yilin neredeyse 3. ayina girerken, hala 2015 icin kararlar aliyorum farkindayim, ama ne demisler: Gec olsun, guc olmasin!


Hayatimda yalnizca bir defa, 2013 yaz-sonbahar arasinda ideal ve mutlu oldugum kilo ve fizikte oldum saniyorum. Ve malesef zor kazanip kolay kaybettim! :) 
Tam o donem baslayan yeni is, iliski, okul donemi ve degisen hayat tempom ve dolayisiyla beslenme duzenimle birlikte tekrar yolun basina dondum ve su anda hic memnun olmadigim bir halde, kendimi kalici olarak motive etmenin ve yeniden ideal kiloma kavusmanin yollarini arar haldeyim. Spor, hayatimdan hic cikmayan, hep bir formda devam eden birsey ve aliskanlik haline gelmesinden cok cok mutluyum, ama istikrarli ve inatci bir sekilde hedefime ulasmak icin kullanmam gerekiyor ve bir suredir bu eksik. Sadece mevcut hali korumak degil, 2013 yazindaki ideal halime donmek icin yeni bir donem basliyor artik! Belki aylar oncesinden alinmasi gereken bir karardi, ama ben bu hafta itibariyle aldim ve bundan sonra uygulamaya alacagim cesitli yontemlerle motivasyonumu surdurulebilir kilmaya calisacagim. Saglikli ve temiz beslenmek ve duzenli sporla birlikte, bunu kalici hale getirmek ve motivasyonumu kaybetmemek icin yapmaya karar verdiklerim:

  • Fotograflayip yazacagim, boylece kendime gorsel bir hatirlatma da yapmis olurum. Paylasmak hem insani motive eder, hem de sorumluluk hissini artirir (cunku artik cabanizdan baskalari da haberdardir). Boylece, paylasabilmek motivasyonuyla da daha iyi beslenecegimi ve sporu aksatmayacagimi umuyorum. 

Kosu sahil yuruyus

  • Sikildigim ve bu yuzden motivasyonumu kaybettigim sporlarla kafayi bozmayip, yapmaktan keyif aldigim ve bikmayacagim seylerde enerjimi kullanacagim. 
  • Egzersiz programina cesitlilik katip hem farkli kas gruplarini calistirmis olacagim, hem de tekrara dusup cayma ihtimalini dusurecegim.  
  • Yemek planini onceden yaparak, gecikmis yemek yuzunden anlik aclik krizine yakalanmayi engelleyecegim. 
  • Baris'i da acilen motive edecegim, cunku onu da misyonuma dahil etmezsem, yarida kaliyor. :)
cardio fitson spor
  • Karamsarliga kapilmadan devam edecegim, cunku bunun gecici bir sure degil, bir hayat bicimi oldugunu biliyorum ve amacim kesinlikle kendimi acliktan bayiltmak veya kas insana donusturmek degil. Saglikli ve guclu oldugum, kendimi bedenimle barisik ve iyi hissettigim hale ulastirmak. 
  • Ilham olacagini dusundugum bloglari ve sayfalari takibe alacagim. (Epey takip ettigim kisi var ama yeniler de her zaman artidir)
  • Gelismeleri blogdan aktaracagim, boylece karsilikli birbirimizi motive etmis oluruz. 
  • Takip etmemi onerdiginiz sayfalar/kisiler/yontemler/sporlar olursa lutfen yazin, bana da ilham olun! :)

(Yukaridaki Fotograf da hedeflenen Ozge :))

Yaza kadar yeterli vaktim var; 2015 yazi neden 2013 yazi gibi olmasin!?
Hadi o zaman ben hareket etmeye gidiyorum!
canan karatay caps diyet

0 comments:

Post a Comment